INTEGRATIONER

ERP-PARTNERE

SE ALLE VORES SAMARBEJDSPARTNERE HER

EC SOME

Economic

  • Nem standard installation og integration.
  • Gør det selv fra economic market
    Se mere her…
  • Understøtter alle funktioner.
  • Standard integration uden beregning – lettere kan det ikke gøres.

Kontakt os for mere information.

FB-kampagne_Visma

Visma.net

  • Certificeret integration via standard api.

Kontakt os eller en Visma partner for integrations oplysninger.

Visma_DataLøn_Logo-Basis-RGB

Visma Dataløn

  • DataLøn giver allerede 60.000 kunder ro i maven, når de skal lave løn
  • Du skal ikke tænke på overførsler til det offentlige, som fx SKAT, ATP, feriefonde osv. – det klarer DataLøn nemlig automatisk.
  • De har et stort kundecenter med ca. 40 konsulenter, der kan svare på alt lige fra lønfaglige til personalejuridiske spørgsmål.

Læs mere om DataLøn her

Zenegy_1

Zenegy

  • Medarbejder app – interaktiv lønseddel, der giver indblik i din løn over tid.
    Se mere her…
  • Masser af integrationer til andre systemer
  • Automatisk bogføring af finansposter og betalinger til ERP
  • Overskuelige rapporter – Afvigelser, afstemning, mm.
  • Avanceret godkendelsesflow
  • Masseopdateringer af lønelementer
  • Avanceret kontoplanshåndtering
  • Læs mere om Zenegy her
Uniconta SOME

Uniconta

  • Nem standard installation og integration.
    Læs mere her…
  • Understøtter alle funktioner og muligheder for individuel udveksling af integrations oplysninger.
  • Standard integration uden beregning – lettere kan det ikke gøres.

Kontakt evt. Uniconta partner eller os.

SAP-Business-One

SAP b1

  • Nem standard installation og integration.
  • Vor SAP b1 partner Acomi se dette
    Se mere her…
  • FutureLink status certificeret som SAP b1 medio 2020 med opdateret integrations API

Kontakt os for mere information.

Business Central

Microsoft Business Central

Kontakt os for mere information.

Microsoft Navision

  • Integration via Microsoft partner.

Kontakt os for mere information.

Microsoft D365

  • Integration via Microsoft partner.

Kontakt os for mere information.

Minuba SOME

Minuba

  • Håndværkernes forretnings system.
  • 3 forskellige integrations muligheder fra, ren. OCR løsning til den mere avancerede kombination med workflow.
Ordrestyring(1)

Ordrestyring giver dig et samlet overblik over dine ordrer og din økonomi, når som helst og hvor som helst.
Med alt samlet på én platform kan du nemt:

  • Få overblik over opgaver og medarbejdere
  • Oprette og sende tilbud, ordrer og fakturaer
  • Registrere time- og materialeforbrug
  • Sammenligne dagspriser på tværs af grossister i KlarPris webshoppen
  • Entreprisestyre større sager
  • Oprette og planlægge dine serviceopgaver

For andre integrationer, ring eller rekvirér en API dokumentation på salg@futurelink.dk