Nyheder

FutureLink på Facebook

Futurelink Solutions

FutureLink gruppen udvikler og distribuere BatchFlow platformen.
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions har opdateret sin status.
Vores ambition er at gøre livet enklere for små og mellemstore virksomheder.

Ved brugen af e-faktura i danmark i norden og i hele verden, så styrker du din samhandel og økonomiske kommunikation med dine kunder og leverandører.

Fra 1. januar 2021 har vi i FutureLink indført at vi kun modtager e-faktura'er.

Hvorfor ?

Vi vil bruge egen medicin samt sikre at vor leverandører sikkert kan sende os de fakturaer og dermed de rigtige data til os, uden at vi skal stå i en situation hvor vi ikke har modtaget evt. faktura samt anvende tekstgenkendelses teknologi til at tolke på hvad der står på modtagne faktura.

Samtidige spare vor administration en masse tid, med at taste samt kontere.

Ai og robot teknologi i dag er langt fremme at man kan opsætte regler og automatik som sikre at faktura bliver skudt direkte til den rigtige godkender og med rigtige godkender.

Ja og meget mere.

Anbefaler du ser denne video for at få rammerne og mulighedernere mere ind på lystavlen og din administrative strategi.
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions
Vi har en løsning til Ordrestyrings platform og her kan du høre lidt om hvordan den fungerer og baggrunden for BatchFlow4 og vor samarbejde med Ordrestyring.

Det er rigtig smart fordi at vi hjælper kunder med at vide præcis hvad de har bestilt og have styr på deres papir 👌

https://video.ordrestyring.dk/partner-spotlight-episode-1
Futurelink Solutions
Partner Spotlight Episode 1 - FutureLink Solutions
I denne episode har Christian besøg er Claus Christoffersen fra FutureLink Solutions, for at tage en snak om BatchFlow4.
video.ordrestyring.dk
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions
Webinar: Skift fra C5 og opnå besparelse samt en lettere hverdag !

Fredag, den 25. september kl. 8.30 afholder vi webinar med vores to samarbejdspartnere DataComfort og Minuba

Hvis du i dag anvender C5 er der faktisk mulighed for både at opnå kontante besparelser og samtidigt få en lettere hverdag.

Her kommer vi til at fortælle dig, hvordan fakturering, ordrestyring til både mindre og større virksomheder kan optimeres ved at bruge en kombination af Uniconta Denmark, Minuba og BatchFlow4.

I dag er der mange aftaler og dokumenter der skal holdes styr på: Hvornår skal fakturaen sendes afsted? Hvornår skal kreditoren betales?

Minuba holder styr på dine opgaver, medarbejder og fakturering.

BatchFlow sikre at de fakturaer du modtager bliver bogført, godkendt og betalt til tiden.

Uniconta holder styr på regnskabet og er integreret med både Minuba og BatchFlow. Derfor har du altid et opdateret billede af din forretning.

Det er gratis at deltager og kræver alene at du registrerer dig via dette link:

http://futurelink.dk/datacomfort-minuda-og-futurelink/
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions
SOMMERTID ER AUTOMATISERINGSTID❗

Ja, nu er det jo sensommer snart efterår.... men for mange en periode, hvor der er mere stille i virksomheden - både fordi at mange af kunderne er gået på ferie, men også fordi nogle af kollegerne er på ferie. Ergo er der som regel mindre at lave.

Men når der er mindre travlt med kunder, er det til gengæld også et rigtig godt tidspunkt at få nogle af jeres manuelle processer digitaliseret, optimeret og automatiseret.

Formålet med sådan en øvelse handler om dels at øge effektiviteten, dels minimering af fejlmuligheder, og dels at gøre jeres forretning mere skalérbar uden at der nødvendigvis skal hyres flere administrative hænder.

Helt grundlæggende gælder det om at tænke digitalisering og automatisering ind i jeres økonomisystem i forhold til de “touchpoints”, hvor der fortsat er blandet papir og manuelle processer ind i arbejdet.

Det kan eksempelvis også handle om digitalisering af jeres kreditkortomkostninger med automatisk import af transaktionerne og et godkendelsesflow.

Et andet eksempel kan være jeres leverandørfakturaflow, hvor der gælder om at minimere eller helt eliminere manuelle processer, og erstatte det med ERP-integration og OCR-scanning af bilag og fakturaer.

God fornøjelse med automatiseringen ☀️

#digitalisering #optimering #effektivisering
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions
Kunne du være interesseret i en gratis demo hos Futurelink?
Du har mulighed for at prøve vores demo i 30 dage - helt uforpligtende.
Du skal blot udfylde de tomme felter på dette link: http://futurelink.dk/demo/ så vil vi kontakte dig.
Futurelink Solutions
Futurelink Solutions
Kom til webinar og hør mere om den intelligente riskohåndtering på dine kreditorer 📣

Webinaret finder sted fredag d. 12. juni kl 10.

Du har nu muligheden for at tilmelde dig vores webinar, som vi holder i samarbejde med Risika.dk og November First.

Vi vil starte med at tegne et overordnet billede af erhvervslivets helbred i denne turbulente tid gennem data. Vi kommer til at dykke ned i optimering af cashflow, intelligent leverandørstyring og meget mere.

Vi glæder os til at se dig. Tilmelding foregår via understående link 👇

https://lnkd.in/ej-kH3V

#Risikohåndtering #effektivisering #batchflow4

KOM GODT I GANG – RING PÅIkon-Telefon70 22 98 00

KOM GODT I GANG – RING PÅ

Ikon-Telefon70 22 98 00

Vi sidder klar ved telefonen og hjælper jer godt i gang med at bruge elektronisk fakturering. Har I endnu ikke en BatchFlow-løsning, så kommer vi gerne ud til jer, eller laver en web-demo af vores produkter.