Funktioner

Til vores eksisterende Batchflow løsninger, tilbyder vi en række moduler som øger funktionaliteten.

Input

e-faktura bør være din primære faktura datakilde

Online opslag i offentlige og internationale databaser med mulighed for at tjekke om leverandøren kan afsende i e-faktura format, som OIOubl, Peppol eller EDIfact standard.

Firewall med e-faktura filter og du sikre at du kun modtager den data du ønsker og udfyldt korrekt.

Du kan vælge  forskellige stylesheets og få modificeret til dit eget private.

Du skal have et Har du et EAN / GLN lokationsnummer for at kunne skilte med denne service til dine leverandører

 

Scan og OCR

Paperflow afløfter PDF baseret fakturarer og drevet af AI.

Har du kryptiske fakturaer især med varelinjer, så kan tilbydes en valideringsfunktion med et valideringsteam som kontinuerligt sikre at data er korrekt.

MyPaperflow er en funktion som giver dig mulighed for at træne løsningen din og andres OCR motor yderligere.

 

Pleo Mastercard til BatchFlow4, en enkel løsning til firmaets køb og udlæg

Pleo hjælper dig med at spare tid og penge på udgifter, abonnementer, tilbagebetalinger og meget mere.

Kredit og betalingskort
Stort set alle kort er integrerbare og Batchflow identificere selv dine bilag fra biled og dokumentbanken.

Kørselsregistrering
Let og medarbejderen har overblik, alt samme sted og bilaget sendes i flow på lige vilkår med udlæg og fakturaer i virksomheds organisation via Batchflow.

Så dine medarbejder slipper for bøvlet kørselsregistreringer  og ”endnu” en app på mobil telefonen eller computeren.

Systemet er baseret på SKAT’s anviste dokumentationskrav, som er Google Maps.

Processer

Windows klient version
Til brug for superbrugere og bogholderiet

Web version
Godkendere, bogholdere, rejseafregning, kørsel

Skalerer automatisk til computer, tablet og telefon.
Kan anvendes til bl.a. at sætte sig Out of Office, kontering, noter, vedhæftninger, videresendelse og opslag i brugerens egne godkendte fakturaer.

Dashboard
Mini faktura BI løsning og oversigt som viser din produktion og faktura produktions nøgletal, support oversigt, kontrakt plan m.m.

Kan udvides til PowerBI løsning.

Fakturatyper

  • Omkostningsfaktura
  • Varefaktura med varelinjer
  • Udlægs bilag
  • Kørsel
  • Betalingsservice

Batchflow automatik og dispatcher af dokumenter
Automatisk flow via kreditor-skabeloner, reference på faktura, projektansvarlig eller lignende.

Splitfaktura
Alle fakturaer indeholdende et konto- eller kortnummer, f.eks. kreditkort, Brobizz nr. eller telefoni regning.

Split sørger for automatisk at sende alle data direkte til medarbejdere og det fulde detalje til bogholderiet.

Bilagsmatch
Får du periodevis afregninger for dine firmakort, vil kvitteringer automatisk blive matchet til købene på afregningen. På den måde sikrer du, at du nemt overblik over, hvilke medarbejdere der mangler at registrere deres kvitteringer.

Nemhandelsregisteret online
Alle leverandører kontrolleres online og vedligeholdes af hvilke kreditorer der kan sende via EAN nummer i OIO-format.

Få besked i BatchFlow hvis en kreditor kan sende i OIO, hvor man modtager i PDF og automatisk generering af mail til leverandør for advisering om ønsket ændring til OIO.

Selektiv kontering
Afgrænsning af kontooversigt og dimensioner baseret på grupper.

Out of Office og stedfortræderfunktion
Automatisk videresendelse af fakturaer til en eller flere brugere når en bruger fx er på ferie.

2 faktor login
SMS verificering af bruger ved login i BatchFlow.

AD login
Verificering af brugerens Active Directory bruger ved login i BatchFlow. Brugeroplysninger og kodeord administreres uden om BatchFlow og valideres af kundens eget AD.

Adgangssikkerhed
Gruppebaserede rettigheder sikrer at brugere kun har adgang til relevante dokumenter og funktioner.

CVR og selskabs håndtering
Håndtering af flere selskaber i BatchFlow med mulighed for forskellige integrationer, dimensioner, rettigheder og brugere per selskab.
Adgang til selskaberne kan administreres på brugerniveau med unikke rettigheder per selskab.

Leverandør skabeloner
Tildel automatisk en faktura godkendelses-flow og kontering på kreditorniveau.

Søgning
Søg på en bestemt tekst eller værdier i hoved- og konteringsfelter.

Valideringsregler og godkendelsesafhængighed
Opsætning af valideringsregler ved start af godkendelse, godkendelse og eksport til ERP.
Fx obligatorisk udfyldning af projekt/afdeling i kontering ved godkendelse eller minimum 2 godkendelser.

Kontoafhængighed
Sammenhæng mellem hovedfelter, konti og dimensioner.
Afgræns listen af konteringsværdier baseret på andre konteringsværdier eller hovedfelter.

Automatisk valg af dimensionsværdier – fx automatisk påføring af momskode ved valg af konto. 

Videresendelse af flow
Videresend faktura til anden bruger enten med godkendelse på vegne af brugeren eller med returmodtagelse efter godkendelse.

Varelinje og vare match support
Afhængigt af proces kan adskillige varianter konfigureres. Spørg efter gennemgang

Rejseafregning

Hold styr på dine udlæg og køb på firmakort. Tag et billede af din kvittering, og registrer nødvendige informationer som fx afdeling, projekt m.m., og køb sendes automatisk til godkendelse.

Har du et af vores supporterede lønsystemer, kan medarbejderen få udbetalt udlæg via sin løn

Kørsels håndtering
Hold styr på medarbejdernes kørsel, så de kan få den nødvendige kørselsgodtgørelse. Det er hurtigt at planlægge sine ture via Google Maps, registrere nødvendige informationer som afdeling, projekt m.m., samle flere kørsel i én afregning, og de sendes automatisk til godkendelse hos den ansvarlige.
 
Workflows
Tildel automatisk en faktura godkendelses-flow og kontering på kreditorniveau.
 
Revisionsspor
Alle handlinger registreres på den enkelte faktura, så du altid har kontrol med og styr på, hvem der har gjort hvad og hvornår.
 
Konterings skabeloner
Spar tid ved at oprette skabeloner til dine mest brugte konteringer på kreditorer, og tilføj dem næste gang en faktura kommer ind. I stedet for at bruge tid på at tilføje de samme linjer igen og igen, kan du bruge tiden på noget vigtigere.
 
Optimer scanning
 
Selskabsstyring
 

OCR fritekst søgbar
Alt data på dokumenter og database felter er søgbare og alle indkommende nye fakturaer gennemlæses og tolkes, så du har en hurtig søgefunktion til f.eks. et serienummer eller anden data som du skal finde eller sikre.

Risika online
Tjekker leverandør helbred via CVR nummer og offentlige økonomiske data.

Få minimeret økonomiske risiko – helt automatisk.

Betaling
Fra fakturamodtagelse til betaling med bliver effektivt med indbygget betalingsløsning, hvor du anvender din eksisterende bank og du sparer på både processer samt transaktionsgebyrer.  

November First er et overlay til virksomhedens bank og sørger for godkendelse af betaling, prokura regler og dokumentation af betalingsgodkender samt arkivere kopi af bank transaktionen på bilaget.

Business intelligence
Anvendes til opfølgning, overblik og ledelse. Realtids ¨data og du kan analysere ERP data kombineret med faktura eller andre forretningssystemer. Spørg for en nærmere gennemgang.

Output

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Forretningssystemer som Ordrestyring go Minuba er standard løsning med Batchflow og andre timesagssystemer er også en mulighed.

Indkøbsfaktuarer i PDF eller e-faktura standard matches med indkøbs or projekter i forretningssystemerne.

Forretningssystemer som Ordrestyring go Minuba er standard løsning med Batchflow og andre timesagssystemer er også en mulighed.

Indkøbsfaktuarer i PDF eller e-faktura standard matches med indkøbs or projekter i forretningssystemerne.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat,

Data fra udlæg, kørsel og projekter som vedrører løn, integreres direkte fra Batchflow eller via ERP.

Business intelligence er en central del af Batchflow, hvad enten du skal have overblik for Cashflow, måned afslutning, foregistering, godkendelsestider, dokument genkendelses kvalitet med OCR og meget mere.