Det kan du få en ide om, ved at deltage på vores webinar, som vi afholder tirsdag den 9. marts kl. 9.00 – 10.00.
Her har vi inviteret to stærke kapaciteter i form af Benjamin Laursen fra Paperflow og Allan Beck Jensen fra DIGITAL CAB til en snak om muligheder. De vil gennemgå 2 forskellige teknologier, belyse fordele og ulemper, og komme ind på hvilken teknologi, der kan bruges hvornår.
Benjamin kommer til at tale om OCR-genkendelse og brugen af kunstig intelligens (AI) for at fange data fra fakturaer.
Allan taler om EDI, e-faktura og digital datagenkendelse, der medfører at det er slut med fejlindtastninger.
Claus Christoffersen fra FutureLink er moderator på debatten, og vil også bidrage med hans tanker i forhold til koblingen til selve fakturaflowet.
Uanset teknologi, så giver fakturascanning mere præcise og effektive arbejdsgange med mindre indtastning, færre fejl og hurtigere udveksling af forretningsdokumenter. Derudover sparer du manuelt arbejde til print og kuvertering.
Du har selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål undervejs til Claus, Benjamin og Allan.
Hvornår afholdes webinaret?
Tirsdag, den 9. marts kl. 9.00-10.00.
Hvordan tilmelder jeg mig?
Via tilmeldingsformularen ovenfor.
Optager I video af webinaret?
Ja, vi optager webinaret og du får automatisk tilsendt replay video.
Hvad nu hvis jeg ikke kan deltage på dagen?
Så tilmeld dig alligevel. Det gør nemlig at du automatisk får tilsendt replay videoen af webinaret efterfølgende.
Koster det noget at deltage?
Det koster ikke noget at deltage, men det kræver tilmelding, da der er et begrænset antal pladser.
Vel mødt til webinaret!