Referencer

INVITA har i mere end 50 år leveret flere end 500.000 personlige køkkener. INVITA’s 21 butikker indgår, som franchisebutikker, i den svenske børsnoterede koncern Nobia, som ejer 15 andre europæiske køkken brands.

Intercompany løsning med mange interessenter sikrer større driftssikkerhed og gennemsigtighed i sagsbehandlingen.

“Den automatiske kontering og udsendelse i godkendelsesflowet samt håndteringen af vores elektroniske intercompany fakturaer giver stor værdi i butikkernes dagligdag” svarer Camilla Baggersgaard, som er økonomiansvarlig i Invita Århus, i spørgsmålet om anvendelsen af Batchflow.

Camilla uddyber, at de i butikkerne har haft mange ønsker, og at det meste kunne lade sig gøre. Og giver dette råd til andre butikker som skal i gang med Batchflow: “Hvis der er det mindste, som man tænker kunne være rart for at lette hverdagen, så spørg hellere én gang for meget. Futurelink er rigtig gode til at finde løsninger for kunderne”

Samspillet mellem 21 selvejende Invita butikker og moderselskabet Nobia bliver varetaget af Ilona Liepina, som er Senior Project Manager og dedikeret til projektet. Opgaven med ensartet opsætning og bedre integrationer, er afgørende for udbyttet med større driftssikkerhed og gennemsigtighed i sagsbehandlingen. Butikkerne opnår forenkling af dagligdagen med automatiserede og dokumenterede processer, samt færre manuelle bogføringsrutiner.

“Samarbejdet med Futurelink er super godt, venligt og imødekommende” fortæller Ilona, som giver butikkernes dygtige ildsjæle den afgørende projekt succesfaktor. Tillagt at forenkling af IT-systemlandskabet og fremtidssikringen i løbende opdateringer muliggør nemmere vidensdeling og mulighed for erfaringsudveksling og udvikling.

Projektet med et allerede godkendt “proff of concept” og noget at læne sig op af butikkerne imellem bliver varetaget af Christian Birkmann og team fra DataComfort som har leveret en helt ny Uniconta ERP platform til Invita kæden. Og her lægges der vægt på at alle koncerner ikke er ens og skal tilpasses leverandører. Det er Futurelinks motor som er stærkere og forretningsforståelsen er unik.

“Et produkt som kunderne kan vokse med og automatisere, jo mere man gør, jo mere sparer man” udtaler Christian Birkmann. Han uddyber, at har kunden modtaget en faktura på pdf, som kunne være sendt på OIOUBL – så er der en feature, som selv fortæller hvilke leverandører, der kunne bruge OIOUBL som er mere sikkert og billigere. Det burde være noget alle gjorde.

BabyDan udvikler, producerer og sælger sikkerhedsudstyr til småbørn i alderen 0-3. De 110 medarbejdere er fordelt i både Danmark og Englang. BabyDan med rødder tilbage i 1947, er en international virksomhed, som sælger 90% af produktionen til udlandet.

Vi har oplevet et kæmpe løft fordi vi har Futurelink Solutions ApS som partner

Et perfekt match mellem Sap B1 og Batchflow fra Futurelink.”

Sådan beskriver Økonomidirektør Kasper Berglund samarbejdet med Futurelink med levering og implementering af Batchflow integreret med SAP BusinessOne, og lægger samtidig vægt på at løsningen er intuitiv, simpelt og nemt samtidig med at kundeoplevelsen er helt særklasse.

For samarbejdet har udviklet sig fra fakturahåndtering til indkøbsordrematch og senest også PDF scan af BabyDan’s kunders indkøbsordre til automatisk oprettelse af salgsordre i SAP.

“Et fantastisk samarbejde” som Kasper beskriver det. Og uddyber med at undervejs i projektet har nærhed og tilgængelighed hos både udvikling, forretningskonsulent og salg medvirket til et transparent og dyrebart samarbejde. Hvor åbenhed omkring produkt roadmap, mulige work arounds eller ny funktionalitet drøftes og prioriteres med forståelse for udfordringerne. – Og feedback sker med det samme!

Kasper deler disse gode råd til andre kunder:

Når du er i et projekt, så dediker ressourcer, stol på folk og lav din kravspecifikation.

Kasper og BabyDan’s ambitionen for digitalisering er, at data fødes et sted og flyder igennem hele værdikæden på tværs af de forskellige forretningssystemer, tillægsløsninger og BI.

Teamet i Futurelink takker for positiv feedback, og det fremtidige samarbejde.

Brandfix A/S er en dansk beauty virksomhed, som arbejder med udvikling af brands og produkter til det europæiske marked. Virksomheden, som i dag har 25 ansatte, er bl.a. ejet af Dansk Ejerkapital og drives fra domicilet i Viby Jylland.

"Lettere kontering og er mere intuitivt end SAP B1"

Sådan udtaler CFO Lars Ole Kamp fra Brandfix om hvad andre SAP B1 kunder kan få glæde af ved at bruge Batchflow fra FutureLink Solution.

Lars roser også godkendelsesflowet med overblik for hvem har købt hvad, godkendelse af bilag og beløbsgrænser, som har sparet meget tid fra da det hele foregik på mail. Ligesom følelsen af at have ryggen fri som økonomichef. For med opsætningen af godkendelsesforløb og beløbsgrænser, så er det bestyrelsens opgave, at definere hvad eks. vis direktøren må godkende.

“Ubetinget en af de bedste IT leverandører vi har stødt på!” Sådan uddyber CFO Lars Ole Kamp fra Brandfix samarbejdet med FutureLink Solutions. For som add-on til SAP BusinessOne har Brandfix implementeret Batchflow. Lars roser især integrationen, som noget af det bedste. Grunden herfor skyldes at udviklerne hos FutureLink forstår ERP systemet SAP BusinessOne.

Teamet i Futurelink takker for positiv feedback, og det fremtidige samarbejde.

BE Installationer A/S med 120-130 mand er en moderne håndværkervirksomhed indenfor fagentrepriserne el og VVS. Der leveres entrepriser indenfor nybyggeri, samt serviceaftaler og løbende serviceopgaver fra hovedkontoret i Viborg og satellitterne Sunds, Sørvad og Skals.

Et nødvendigt onde vendt til øget digitalisering og daglig effektivitet!

“Overskueligt system, som er nemt at arbejde med!” Deler Brian Bryrup. som er administrerende direktør i BE Installation A/S. For tilbage til 2019 hvor Business Central sammen med Minuba ordresystem blev implementeret, blev det klart for Brian, at der manglede funktionalitet til bilagshåndteringen og godkendelsen af de mange indkøb hos El og VVS leverandørerne. Her købes der løbende ind på projektnumre, som skal fordeles på de forskellige projekter og opgaver.

Batchflow opleves af medarbejdere og ledelse, som et intuitivt og nemt system at benytte. For den daglige mail med bilag til godkendelse giver et effektivt løft, også når der er nye medarbejdere.

Ligeledes oplevede Brian, at FutureLinks medarbejdere fra starten af var gode til at møde ønsker om automatisering med ordrenummer og godkendelsesflow. Godkendelsesflowet sker også automatisk på beløbsgrænser, såfremt antal vareenheder på ordren passer, og ekstra godkender på de større beløb hos direktøren giver også ro i maven hos revisoren.

Supporten roses for at være tilstedeværende og nemme at få adgang til hvis der en sjælden gang opleves et nedbrud eller spørgsmål.

Brian deler dette gode råd til andre kunder:
“Få en snak med en anden kunde med samme setup af 3 systemer – som her Minuba, Business Central og Batchflow for at holde fokus på hvad der udveksles af data”

El og VVS branchen er kendt for den store mængde af indkøbsordrer og høje grad af digitalisering med faste varenumre og processer med indkøb og vareforsendelser.

Teamet i Futurelink takker for positiv feedback, og det fremtidige samarbejde.

KABI ENTREPRISE A/S

Hurtigere forretningsgang med BatchFlow og Uniconta

Leman Transport A/S

Hurtigere ekspeditionstid med BatchFlow, BatchReport, Paperflow, Ax

Hotel & Resturantskolen

BatchFlow4, BatchReport, Navision Stat løser opgaven tilfredsstillende og til den rigtige pris

SAXO.COM

Stor besparelse med November First